您现在的位置:7M篮球新闻 > NBA > 正文

速龍G1竭力抵抗勇士

www.7m.com.cn  2019年05月28日  【大 中 小】

G1五早上波。

  目NBA北京拜五上拉帷幕,系列2都坐主迎勇士。各自分岸度明唔同,勇士直落四搞掂拓荒者,以逸待方式令自己有足部署王朝之路最後步;而速就陷入被情下四打到常冠公鹿措手不及,最成史首入成就,全上下士倍增。然而G1,利天秤稍微向勇士,皆因富已保持多系列首不,而主身初哥首先要做就到於自己兼且又可以限制方奏。

 

  西岸回


  岸2作客均公鹿15分,原本以速陷入劫不系列大局已定,但G3始後者返到主竟然元神位,下城念留待「天王山」揭;,管公鹿阿迪昆保保格布克比斯等人依勇猛,但誓估唔到方三分波全面。其中最抵被外界病多利特,役9射7中延G4好手感之仲呢股量埋去G6,後3三分波共出手17次命中14,有因仔仔出世好喔,都好,利特呢表已速史留低一。最人物非於李拿德莫,攻端均30分(6共179分)含金量不言而喻,防守端主防阿迪昆保候,公鹿攻效率大幅下滑,高水表勇士心腹大患。睇完6大之後,相信各位都畀速股所震撼,即打,唔知速又大家乜喜咧?


  唔同速再次打出一系列,勇士西可以遇任何阻。所周知杜特勇士去年魁最大功臣(FMVP),而今年第二圈打火箭候意外受,其後一直休,悉呢位今年季後均可以34.2分超巨星G1依然缺。或者天意,杜特受近5比,近季被唔同派多波友「公」勇士引「回2015」,史提芬居里特雷蒙格一攻一防大核心下,球重最心目型高速攻防,境定逆境都可威力。睇下拓荒者就知,有2曾先10分,但勇士稍微一力(特第三)就瞬抹平差距,落後就仲加得喇!所以於速,勇士比自己富得多,打奏波之前必解答。


  容&打法


  就最新情睇,容整程度大致同之前分岸相似,兵名添加任何名字,速得前阿奴比避,而勇士就迎利好,中D.卡辛斯已加抗性,出之日越越近。


  如意外,克斯沿用打公鹿致正五虎,丹尼格守後,李拿德同施甘翼起,M.加素其高位策能力,助友射公鹿三分水。勇士方面後一定「浪花兄弟」,特雷蒙格依然攻防,但另外名就存在。拓荒者G4伊古拿因避情下基尼佐敦就出任正,速率更快,但防守同板可能唔保,李拿德到位度流口水;若然用保格特保禁都唔,但速度就降慢,打地甚至陷入被,宜家都睇下伊古拿到打唔打得,睇史提夫卡都痕。


  值得一提,然速今季常勇士,兼且有今系列主,但要注意勇士已十二系列首,而且22系列中至少有1作客波,有及此,後者似乎更向於收本系列。

更多关于"NBA 速龍 勇士"的新闻

球队相关动态

NBA相关资讯
更多
7M体育官方微博
7M视频
更多
热点动态
更多